Музикален петък – CCVII

Тая седмица попрекалих. Вместо да си  кюта кротко и да се появя от миналия петък чаааак днес, аз съм седнал да ви занимавам с някакви политически теми, които само една  малка  част от вас ги интересуват. За в бъдеще ще го  имам предвид и само песни и хуморески ще ви  пускам. Разбира се, основната тежест в тая работа  пада върху вашите плещи.

Тъй и тъй, понеже от вчера сме на военна тема, да ви кажа няколко казармени бисери:

1. Или всички с шинели, или никой без шинел.
2. Ставането е сутрин, точно в пет, независимо колко е часът!
3. Не ме правете на луд, аз да не падам за първи път от Марс!
4. Военното възпитание съществува и в други държави, в това число и чуждестранните.
5. Всички по окопите, а останалите след мен.
6. Ще дойде турското БНА и ще ви нагласи, докато спите Г-н Редник!
7. Глей го ония! Стърчи като прасе в рядка кал!
8. Построили сте се под формата на буквата… на буквата… А бе нема такава буква, бе!
9. И запомнете, командирът на батальона не ходи пеш, той взима със себе си ГАЗ – 66 или заместник командира.
10. По време на поход на войниците се полагат по 20 грама масло: 15 грама сутрин и 15 – вечер…
11. Вие тук си спите, а там Родината я засипва снегът.
12. Алфа, бета и гама лъченията при ядрен взрив не могат да проникнат през вашата униформа. Най-много да минат през шубата и да стигнат до потника, не повече! Така че, при ядрен взрив изобщо не се притеснявайте за радиацията.
13. Какво?! Къде си бил? В тоалетната? А бе вие още малко и на театър ще почнете да ходите.
14. Престрелката на автомат Калашников се извършва по мишени, представляващи картонен квадрат от черна хартия с размери 20 на 30 сантиметра.
15. Отивам да пусна една вода и да пия една такава.
16. Сирените вият, звънци, тревога, а той какво… в тоалетната – събул ми гащите, извадил ми го и пикае ли, пикае.
17. Не се движите по квадрат с четири страни така, че да се образува кръг!
18. Искам сега да си легнете културно и грамотно.
19. Моята фамилия е майор Иванов.
20. Ей, какво правите в телевизионната зала? Гледаме видео. А, защо работи и телевизора?

Е, аз казах, каквото имам да казвам. Даже отделих повече време от заплануваното. Ваш ред е!

Следващата песен е поздрав от сърце към всички  майки, чиито  дъщери се наричат Калина:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

66 Responses to Музикален петък – CCVII

  1. Тракиец says:

    В този ред на мисли и с оглед на вчерашната тема:

    • Hombre says:

      Бравос, Тракиец! Мислех, че никой нема да се сети да пусне тая плоча…

  2. Тракиец says:

    Специален поздрав за Аман!

  3. Homo faber says:

    Хайде, холан! Попрекалил, тази седмица… щото от обръщане от една на друга кълка, се получило, натъртване?! 🙂
    Моли се, драгинко Омбре да продължава този безметежен живот, щото кака Хомовица, нема начин да не ти крои… не шапка, а парцел за обръщане на земята, като голям план – “чаршаф” на Ставката на Върховното главно командване на Червената армия, за битката при Сталинград! 🙂
    Така че, обичай, храни се – за силици и се моли да продължава безметежието! 🙂
    И със здраве… 🙂

    • Hombre says:

      Фабер, въобще не мога и не искам да се сравнявам с теб по производителност на труда. Откъде накъде един нещастен пенционер ще си го мери с виден столичен чиновник?! Аз не гледам ти какво си свършил, но и ти не се опитвай да бъдеш нормировчик на моя труд.
      П.П. Би ли ми разтълкувал изречението: „кака Хомовица, нема начин да не ти крои… не шапка, а парцел за обръщане на земята, като голям план…” Нещо много гробарско ми прозвуча. Едва ли искаш да ме пращаш на оня свят… 🙂

  4. Homo faber says:

    Омбре, мериш, мериш… и още как, като виден столичен пенсионер! Айде, да не е производителността на труда, ама какво ли нe и търкайки две ръчички… Справка – интересуваше се от сапунения бизнес! 😉
    А за нормите на труда ти, бали га, нещо си в грешка, не произвеждам сапуня!
    П.П. А за цитираното изречение, никой не те праща на онзи свят и не вервам сам да искаш да обръщащ земята, на него. На този им требваш… 🙂

    • Hombre says:

      Слава, Богу, изяснихме се!
      Що се касае до сапуня, може да не го произвеждаш, но го консумираш… 🙂
      П.П. Мувиш ли по полски, пше прашам бардзо…

      • aman11be says:

        Навремето по морето някои му викаха “Опрашам бардзо!” 🙂

  5. Тракиец says:

    За следобед малко релакс:

  6. aman11be says:

  7. aman11be says:

    За още релакс през уйкенда…. 🙂

  8. Homo faber says:

    И внимание през викенда – да не се попрекалява… щото сърцето! 🙂

    • Hombre says:

      Фабер – и ти също внимавай!!! 🙂

      • Homo faber says:

        Фнимавам, Омбре – и ти тоже, щото глей, кво става… 🙂

        • Hombre says:

          Покани ги девойките от мое име да попеят на площада в Елин Пелин пред сите шопи, които не искат “бежанци”, а после и у наше село! 🙂
          Справка:
          Едва десетина души демонстрираха в Елин Пелин в подкрепа на бежанците

          • Homo faber says:

            Видох ги на талавизора, ама що не обикаляха в кръг с лозунгите като в Америчко?
            По щеше да фане дикиш!
            А за девойчетатаq ти имаш думата, да предложиш на новия ви председател, Коцето и Татяна Дончева? Пък и бае Гошо с г-н Учителя /за тези които не знаят, това е Р. Петков/ може да ударят едно яко парично рамо.
            И момичките… на с щъркелите долетели на площада, в Елин Пелин! 😀

          • Hombre says:

            Така как глядам, готов си за пиарчик на Коцето и Танчето! 🙂 😀

  9. Homo faber says:

    А ти пак, нещо не чул, не видял! 🙂
    Не искаш една блага дума да кажеш на Коцето и Танчето, да помогнеш на АБВ-то! 🙂
    П.П. Пари нема да даваш, те като шефове-диригенти, ще поемат масрафа! 🙂

    • Hombre says:

      Фабер, ако успея да те навия да станеш пиарчик на Коцето и Танчето – това малка помощ ли ще е според тебе…? 🙂

      • Homo faber says:

        Омбре, от пиарчик, файда нема! Пари требват за делото!
        Ти ще дадеш ли некой лев, за делото на коалицията, представлявана от Коцето и Танчето, както преди време поиска пари за делото от други хора? 🙂

        • Hombre says:

          Фаебр, за малко да не те уважа и да остане без отговор твоето послание до мен… Разболя ми се компа и сега работи на честна дума.
          Според мене файда от пиарчик има! Пък ако дадеш и ти своята лепта, съвсем арно ще стане. 🙂

          • Homo faber says:

            Омебре, знаех си, как ще отговориш! 🙂
            Пиарчикът е за ора: неумити, необразовани и немислещи, както преди многооооо години е изтъкнал, бабалъка му! 😀
            Мерси… и ко тана, дайте да дадем!
            Айде първица, теб да те видим, с пликчето, с лептата? 🙂

          • Hombre says:

            Сакън да не се минеш – пръв да дадеш лептата си… 🙂

  10. Homo faber says:

    Първо, не са те, твойте ора!
    Нема минаване, има съпричастие от твоя страна, като милеещ и болеещ за свойте… 😀
    Айде, да не попрекаляване и до петък, нали тогава отново ще си на дансигна?

    • Hombre says:

      Да се надявам, че ще съм жив до петък, в т.ч. и оръдието ми на труда… 🙂
      П.П. За всеки случай, прави ми по-често проверки. Може да ми скимне и по-рано да пропиша… Само не ми се оправдавай и не ми казвай, че не ми правиш проверки! 🙂

      • Homo faber says:

        Проверките ти ги прави полковник-генерала и ръководството. Целата информация-картотека е при теб. Както се казва, у тебе е ножа и леба! 🙂 D

        • Hombre says:

          Фабер, ако още не си станал, ще стане от тебе съветник по националната сигурност! 🙂

          • Homo faber says:

            Омбре, а ти ако още нямаш редовна щатна длъжност, а си на добра воля, ще се отвори за теб – Главен директор “Човешки ресурси и архива”! 🙂

          • Hombre says:

            “Човешки ресурси и архива”… На това му се вика тюрлюгювеч. Човек да не те похвали, Фабер… 🙂

  11. Тракиец says:

    От известно време наблюдавам напъните на един “експерт по национална сигурност”, който ни облъчва по националните медии и от стената си във Фб с налудничави изказвания и закани към цялата политическа класа и в частност основно към комунистите и ДС. Не мога да отрека истинноста на някои от изявленията му, поради факта обаче, че това са общоизвестни истини, но и не мога да се съглася с внушението, че всичките са маскари и сал един той е достоен за всенародната любов. Няколко пъти се опитвам да го вразумя в коментариите си под постовете му,подсказвайки му къде и с какво бърка, но не се получава. Момчето не може да излезе от образа, който сам си е създал. Дори надскочи Митодито Андреев . Препоръчвам му по често да препрочита ежеседмичното издание на “Дневниците на един луд”.
    “Колегата” полк. Н.Марков е лишил инакомислещите в това число и мен от възможноста да му опонираме или допълваме във Фб/ нямам възможноста да коментирам написаното от него/, без обаче да ни изключи от групата на приятелите си, защото сакън да не пропуснем нещо безценно от “божествените му слова”. Това е меко казано жалко и недостойно за човек наричащ себе си демократ.
    Колега, не зная къде и как си станал експерт по национална сигурност, но за мен си само и единствено експерт по “физическа охрана на обекти и лица”, което е елемент на сигурноста. Разбирам желанието ти за реванш, но вече прекаляваш.
    Не си това за което се представяш, а делата ти говорят сами по себе си. ….” По делата им ще ги познаете”…..
    Нищо лично, но време беше някой да ти го каже. Няма да те изключа от кръга на моите приятели във ФБ, за да можеш да прочетеш написаното. Всъщност готов съм на публичен дебат с теб и с или без Митоди Андреев по темата “Държавна сигурност” без предварително уговорени въпроси по която от телевизиите решиш да осигуриш. Но
    нямам намерение да чета, гледам и слушам напъните ти без да мога свободно и спокойно да коментирам. Ако някога узрееш, знаеш къде и как да ме намериш. Без уважение:
    Полк. Денчо Балев

    Омбре, започвам да прихващам от теб! Не знам добре ли е или зле! Това публикувах във Фб. Драсни два реда като коментар и ти!

    • Hombre says:

      Тракиец, заставам плътно зад твоите думи… и дела! 🙂

      • Тракиец says:

        Очаквах до го направиш и във фейсбук. Още не е късно.

        • Hombre says:

          Тракиец, там немам работа! Достатъчно е, че знаеш моето мнение за лицето.

  12. Homo faber says:

    Такъв човек си требе… майстор, специалист по забъркването, на бозите и тюрлюгювечи!
    Дава ти се власт, голяма длъжност, ръцете са ти навсякъде, а ти Омбре се цупиш… 😉

    • Hombre says:

      Фабер, ти ли ми я даваш тая власт? Поне кажи колко ще ми е месечната заплата…

      • Homo faber says:

        Омбре, аз не съм ти работодател! Обърни се към този, който ти е властник, за парите…
        И не искай тук в нета пари, а виж под възглавето на кака Хомовица… 🙂

  13. Homo faber says:

    От шегите, да преминем към действителността… и дали още може да се копае под дъното, българско, Омбре??? 😦
    Хекимян онемя! Ученици от София удариха дъното, замерят директорка на живо в ефир и я наричат…

    • Hombre says:

      Щом и Хекимян е онемял, зле е работата…

      • Homo faber says:

        А при съучениците на унуката, как е… онемяваш ли?

        • Hombre says:

          Ще ти отговоря, но първо ми дай истински имейл или номера на мобилния си телефон. В противен случай ще те считам за страхливец!!!

          • Homo faber says:

            Леле, леле, лелееее, какво дуел ли ще ми обявяваш… за какво???
            Леба не съм ти зимал, нито еврата, нито картончетата…
            Аз мисля, че мина времето им… но май, както са настръхнали и озверили хората, те са се се върнали.
            Hakuna matata … Нямай грижи, освободи се от всякаква тревога!!!
            Нека има мир…

          • Hombre says:

            Цела изповед… 🙂

          • Homo faber says:

            Какво е това скачане и изблици… аз пък този случай считам, че нещо криеш, нещо те яде, не ти дава мира и считам това действие твое, на страхливец!!!

          • Hombre says:

            Страхливец!!!

  14. Homo faber says:

    Айде, да не попрекаляваме и да чекаме, Музикалния петък…

  15. Homo faber says:

    Питах, те ,чете ли те жена ти, щерка и за други неща, на които ти се правиш на разсеян!!!
    Това значи, че си Лъжец!!!

    • Hombre says:

      Извинявам се за грубия израз. Не си страхливец, а бъзльо. Щеше да научиш некои неща, които не съм ти казвал, ама какво да те прави човек, като си такъв инат… 🙂

      • Homo faber says:

        И ти извинявай… ами аз какво да кажа, че си като малък лъжльо?
        Не ми требе да знам некои неща,както ми предлагаш!
        Достатъчно ми е минало през главата, за да ги виждам нещата и без да ми ги казваш.
        П.П. А за ината, май от близнака нема по-голям инат…

  16. aman11be says:

    • Hombre says:

      Български патент! Навремето имах един началник, който казваше: “Тръгнали ми трима души на пазар за кило бонбони”.

    • Hombre says:

      Благодаря, Тракиец! ЧБМ и на теб и всички твои близко до сърцето ти хора!

Leave a comment