Честит 8 Март, мили дами!

Мили дами,

Зная, че някои от  вас го празнуват този ден, а други – не! За нас мъжете е без значение дали го уважавате или не го уважавате този празник. По-важното е да има повод да се веселим и… да се напием!

Благородството ме задължава да поздравя всички жени в Тепавицата и извън нейните предели не само на тази дата, а и всеки  ден, която срещна – с усмивка на уста и с едно виртуално букетче в ръка. И тъй като вече съм съчинил едно класическо поздравително слово, не виждам смисъл да измислям ново. Чувствата ми към вас не са се променили ни най-малко! За да потвърдя своята последователност и обич към  всички жени, представям на вашето внимание, ланското ми послание:

Честит 8 Март!

Какво още да добавим към казаното до тук:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Празници and tagged , . Bookmark the permalink.

23 Responses to Честит 8 Март, мили дами!

  1. Тракиец says:

    Честит празник и от мен, с пожелание да сте по-активни в Тепавицата и живота!
    http://m.kartichki.bg/kartichki/8-mart/badi-nejna-vdahnoviavashta-prekrasna.html

    • Hombre says:

      Тракиец, честит да ни е празникът! Той е толкова женски, колкото и мъжки. 🙂 Спомням си какво каза бай Тодар една година на връх студентския празник 8 декември: “Честит 8 март, драги студенти!”
      Никого не насилвам да пише или да не пише. Комуто му идва от сърце, да поздрави дамите – без подкани и молби.

  2. Тракиец says:

    Млад и красив мъж минава покрай цветарски магазин на 8-ми март.
    Продавачката го поглежда и казва:
    – Младежо, няма ли да купиш букет за приятелката си?
    – Няма.
    – Защо?
    – Защото нямам приятелка.
    – Как може, такъв хубав мъж да си няма приятелка?
    – Жена ми не ми дава…

    • Hombre says:

      Когат бях по-млад, купувах букети наред – от тъщата, та чаак до дъщерите и приятелките ми…

  3. Кисса says:

    С риск да се повторя:

    Мнозина не познават тъжната история, станала повод 8-ми март да бъде обявен за Ден на жената. През 1908, точно на 8-ми март, 129 работнички от една нюйоркска индустрия умират опожарени, докато протестират срещу лошите условия на труд, на които са подложени. От тогава 8-ми март е обявен за официален ден, посветен на жената.
    Но защо, при наличието на толкова цветя, точно мимозата се превръща в задължителен подарък на този ден?
    Според различни източници, защото в близост до фабриката, изгоряла през 1908 година, растяло дърво на мимоза.

    Пътят до постигането на истинско равенство е все още дълъг

    П.П. Цветето между ръцете на снимката е мимоза. В италия по 8-ми март пожълтява от мимози, подарява се само това цвете. Подаряват го и в съпермаркетите, не ти го продават. В памет на загиналите работнички. У нас по комунистическо го изкилеферчиха този празник…превърна се в празник на почерпаните…да не кажа пияни женуря.

    • Hombre says:

      Драга Кисса,
      Тука в Тепавицата – нищо не рискуваш, дори и да се поФториш… Всеизвестно е, че пофтгорението е майка на знанието. Особено за такива като мен с набъбнало ЕГН.
      Без значение дали празнуваш на този ден, пожелавам ти да бъдеш здрава, все така жизнерадостна и усмихната и колкото се може по-малко ядове от физически характер да имаш! 🙂

      • Кисса says:

        Благодаря за по-малкото ядове! От понеделник, 6-ти март съм на тръстиката и се чуствам прекрасно. Мама днес беше на контролен преглед в онкологията, и при нея е всичко ОК. Как да не се почерпи от радост, за здраве, тази вечер човек, а? Наздраве на всичкото тепавичарско братство! Бъдете здрави!
        Поздрав с една талянска тарантелла:

        • Hombre says:

          Браво, Кисса! Така те искам и само добри новини от теб да получавам…

        • aman11be says:

          Браво, Кисса! Много се радвам, че нещата при теб са се наредили толкова добре! Надявам се вече да идваш със спокойна душа във Варна. Браво!!!

    • aman11be says:

      Кисса, у нас и по капиталистическо празникът не е много по-така …. нали ме разбираш?! 🙂 Днес като минах през центъра на града и видях навалиците около цветарските магазини, лавки, будки, маси, найлони, ….. и кой де свари да сложи две кофи с караНфили и големите и наточени коси на цветарите, кой знае защо се сетих за стихчето “..жътва е сега …”. Та празника никой не може да ни го направи, ако ние сами не го чувстваме като празник. А тия административно (с решение на бла бла бла ООН и бла бла за лравата на бла бла…) спуснати празници …. да ме извинявате, ама …. Както и да е.
      Та честит празник мили жени! Да сте живи, здрави, весели и красиви! И не се опитвайте във всичко да приличате на нас, мъжете, защото именно в различието е вашият, пък и нашият, чар. 🙂

      • Hombre says:

        Право думаш, Амане! Солидаризирам се напълно с теб! 🙂

      • Кисса says:

        Прав си, както винаги П… Аман-е. Риголетто е една от оперите на Верди, която ме натъжава. Не съм любителка на жанра, нито достатъчно информирана. Ама арията си струва. Благодаря!

        • aman11be says:

          Моля! Честно казано, може би поради това, че италианският ми е почти като китайския, но при тези опери се наслаждавам на музиката без особено да се задълбочавам в текста. А музиката наистина е величествена… Аз също не съм особен почитател на жанра (особено като дете, ако и да съм свирил 7 години на цигулка… 🙂 ), но на хубавото не можеш да не се възхищаваш.

      • Кисса says:

        А бяхме млади…

        • aman11be says:

          Да, ама сега сме хубави! 🙂

          Надявам се, че Омбре ще ме извини за натоварването с няколко песни. 🙂

          • Hombre says:

            Братко Амане, отдавна съм ти написал индулгенцията… 🙂

    • Hombre says:

      ММК, таман си мислех дали нема да се сетиш да пуснеш некоя музика… 🙂

  4. Pasi says:

    Всеки 8-ми март поздравявам френдките /надявам се и тук да има от тях/, с едно и също. Важното е, че е съчинено от мен.
    Осми март

    Осми март! Честито дами!
    Майки, гаджета засмяни,
    и съпруги и колежки…
    Всички днес със нови дрешки!

    Баби също да празнуват!
    Те с децата ни лудуват,
    Тях дължим дълбок поклон:-
    В бурите ни як заслон.

    Празника американски,
    станал форум великански,
    на жените и в Европа!
    Днес празнува даже шопа!

    Да сте мили и красиви,
    все така трудолюбиви,
    във живота като фар,
    за мъжете – Божи дар!
    2013г.

    • Hombre says:

      Паси, нима се съмняваш дали съществуват френдки точно тук на това място…?

Leave a Reply

