Музикален петък – CCX

Тежка седмица, братя и сестри мои…! Още не съвсем приключило едното тържество от рождения ден на милата ми съпруга, дойде ред да отбележим рождения ден и на една от любимите ми щерки… При това положение, кажете ми как да бъда активен в Тепавицата, като едвам гледам вече от умора? На всичко отгоре, канен съм и на предизборен митинг на Тракиеца в нашия квартал – на 5 минути от дома ми.  И понеже ми е приятел, трябва да го уважа с присъствието си… 😀

Честит рожден ден, дъще! Бъди жива, здрава още дълги години, до дълбока старост и никога да не те напуска щастието и късметът!

Следва една песен специално в твоя чест:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Празници, Good news and tagged . Bookmark the permalink.

12 Responses to Музикален петък – CCX

  1. rusalka2013 says:

    Честито и от мен на тази късметлийска дъщеря! 🙂

    • Hombre says:

      Русалке, дори не подозираш как си е паднала на пъпа тази дъщеря с такъв баща като мен…! 🙂

  2. Тракиец says:

    Да е жива и здрава дъщерята! Господ живот, здраве и късмет да й даде!

  3. Pasi says:

    Поздрави на дъщерите, и унуките. Да са ти живи и здрави. Да те гледат и почитат както си му е редът.
    Ето и за тях вместо песен:

    Безгрижно
    В грижа и проблеми тежки,
    мигом слагай нови дрешки,
    тъмни цайси пред окото,
    и направо през просото!
    Стягай си багажа бързо,
    и поемай поход дързък.
    в планината, към морето,
    да олекне на сърцето.
    Сто мезета със виното,
    знойно гадже във леглото,
    май намерил си колая
    и отпуснал си му края!

    • Hombre says:

      Благодаря, Паси! Вярвам, че и двете щерки ще се зарадват много на твоето стихотворение.
      Наистина позна, че имам много грижи. Виж само какво ми е дереджето:

  4. rusalka2013 says:

    Очевидно щерката на Гръмовержеца Зевс и дългоръката Хера се радва на неземно щастие! 🙂

  5. aman11be says:

    Честит празник на рожденичката и от мен! Да е жива и здрава и с много късмет! Да намери това, което иска, да го познае, когато го види, да има щастието да го получи и умението да го задържи!

    • Hombre says:

      Благодаря, Амане! Убеден съм, че всичко ще бъде точно така, както го пожелаваш… 🙂

  6. rusalka2013 says:

    Прекрасно пожелание, Амане! 🙂

Leave a Reply

