Теми за размисъл

Все повече ме мъчи един въпрос – способен ли съм да изложа пред широката аудитория някакъв важен за страната ни проблем или от мен не става публицист, колкото и да се напъвам да изглеждам информиран по някои политически събития. Макар че, целта ми винаги е била да дам на вас думата за коментари и вие да поставяте оценка на всичко онова, което ни заобикаля ежедневно по света и у нас… Без ни най-малко да се притеснявате, ако темите за миналото, настоящето и бъдещето на Родината ни не ви вълнуват, кажете  за да не се напрягам повече и да премина на друго поприще. Например, да отворя нова рубрика по шев и кройка, или пък по готварство, отглеждане на пудели в домашни условия… и каквото друго ви дойде на ум. Ще ви бъда благодарен за всяка идея в тази насока.

Сега се сетих, че преди доста години, на жена ми й бяха подарили едно бебе пудел, което го донесе в кутия от обувки и без да ми иска съгласието, стана петият член на семейството ни. Та, въпросният пудел, когото го кръстих Аристотел (Арис на галено) стана бързо любимец на всички обитатели на скромния ни дом и без него не започваше нито едно мероприятие от семеен характер. И понеже аз станах неговия основен възпитател, може да се каже, че успях да го възпитам не по-зле от подрастващите в който и да било пансион за деца на благородници. Вие не можете да си представите с каква любов ме посрещаше това същество, сякаш бях неговия биологичен баща, какъв респект изпитваше към мен и как кротко се сгушваше в краката ми, докато не чуе командата „Свободно, поправи се!”. Въобще не може да става дума за сравнение с днешната младеж.

Комай се разприказвах повече, отколкото бях планирал. За да не бъда скучен и  монотонен събеседник, очаквам от вас да чуя какъв да бъде репертоарът ми от сега нататък, за което предварително ви благодаря.

Запознайте се с моя дружок Арис който незнайно  защо от бял е станал черен:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Нещо като хумор, Светлото бъдеще and tagged , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Теми за размисъл

  1. Pasi says:

    ХЪБ

    Бацко кърти руски зъб,
    със измисления хъб!
    Мути, Юнкер ръкопляскат,
    а руснаците се стряскат.

    Вред прегръдки, теманета
    и целувки, маанета…
    Баце орева Европа
    със неволите на шопа.

    Резултатът е известен.
    Портата партньор е свестен.
    В Цариград ще им хъб,
    с турски газ, на наший гръб.

    • Hombre says:

      Интересна тема, Паси! Само не разбрах дали на наш гръб или на наш г@з се пише…

  2. rusalka2013 says:

    Г-н Тепавичаров, вярно ли е, че този пудел Аристотел е можел не само да танцува, но и да пее? 🙂

    • Hombre says:

      Вярно е, Русалке. Цели два семестъра Арис посещаваше курсове по солфеж и завърши обучението си с отличен успех. 🙂

  3. Pasi says:

    Повишават комуналните сметки. И всичко останало! Бай Онуй се готви да ни яха !

    • Hombre says:

      Като има офце, ще има и кой да ги стриже! Сега е моментът, преди Бай Онуй да е съставил нов кабинет, да му кажем “No pasaran!”

      • aman11be says:

        И като как си го представяш този “No pasarán” предвид следизборната еуфория? “11:0, Бием ви като шкембе в дувар, …..” и други подобни… Питам сериозно.

        • Hombre says:

          Амане, съвсем сериозно ти отговарям: Тази “победа” на ГЕРБ е с малко за малко.

          • aman11be says:

            Засега не виждам повод за подобен оптимизъм. Предвиждам, ако прогнозите за наближаваща през идните година и половина две световна финансова криза се окажат верни, трето приключване на “петилетката” в съкратени срокове, но от това не ми става по-хубаво.

          • Hombre says:

            Това не е оптимизъм, Амане, а отчитане на фактите и обстоятелствата около “победата” на Баце.
            Още не се знае по какъв път на развитие ще тръгне светът през следващите месеци и година-две…

  4. Homo faber says:

    “No pasaranа”, изведнъж, малко трудно е да стане, но така се започва!!!
    От ПП “Възраждане” обявиха, че се отказват от държавната партийна субсидия

    • Hombre says:

      Съгласен, Фабер. Минчо Христов и Стела Банкова все повече ми харесват.

      • Homo faber says:

        Така е, Омбре! Такива хора трябват на обществото, не лъжльовци!!!
        Все пак на този свят не всичко е пари!!!
        Или както го е казал читател в Дир.бг….
        Аз, ти, той, тя…. ( нерегистриран )
        28.03.2017 14:52 .
        Так держать!
        Казана дума, хвърлен камък!!!
        Сега на линия сме ние всички… аз, ти, той, тя, ние…!!!

        • Hombre says:

          Хубаво, Фабер. Записвам те в същата команда за противодействие на статутквото… 🙂

Leave a Reply

