Музикален петък – CCXI

С голем  зор – и тая седмица успях да стигна до финиша без нито един ден извънредна почивка. За другата – не ви обещавам нищо. Нуждая се от адреналин и от едно мощно рамо, за да ми върви по вода и мислите ми да текат като от Ниагарския водопад, в краен случай от бента на язовир “Искър”.

Преди да ви дам думата, тъй като остана една серия от непубликувани казармени вицове, длъжен съм първо тях да поместя в тази рубрика:

21. Гората се счита за непроходима за танкове, ако дебелината на дърветата е три пъти по-голяма от теглото на танка…
22. Майорът никога не бяга, защото в мирно време бягащият майор предизвиква смях, а във военно – паника…
23. Автоматът работи така: едно, две, три и.. вас ви няма…
24. Курсант, не правете умни физиономии, не забравяйте, че сте бъдещ офицер.
25. Летят n самолета. Нееее, n е много. Летят k самолета… (из задача във военно училище).
26. Не ме принуждавайте да лишавам вашите бъдещи деца от баща.
27. Г-н старшина, скъсан ми е чаршафа. Ами обърни го от другата страна!
28. Бързо ринете снега, докато не се е разтопил.
29. Вчера погледнах под вашите кревати. Въобще не ми е ясно как живеете там…
30. Този отровен газ предизвиква главоболие в ставите и костите.
31. Кой беше школника, дето го запомних сутринта?
32. Не е необходимо да се мият коридорите ежедневно. Достатъчно е всяка сутрин.
33. Окоп – открита яма за спане в условия, близки до бойните.
34. Мините биват танкови и противотанкови.
35. Г-н Старшина, имам дупка в ботуша и влиза вода! Аз, колко пъти да те уча, бе. Пробий още една и да излиза.
36. И така колеги, не се притеснявайте да работите с източници на радиация. Това е напълно безопасно. Ето например някои офицери от флота седят по 3-4 години на атомните подводници, а в това време жените им раждат съвършено здрави деца.
37. Не палете машините преди да сте се качили в тях! Не се качвайте в тях преди да са тръгнали!
38. Някой ми е откраднал единия ботуш и ако видя утре някой с три ботуша да му мисли!
39. Ботушите се чистят вечер и се надяват сутрин на свежа глава.
40. Всеки да затвори всичките прозорци!
41. Храст – съвкупност от клони и листа, растящи от една точка.
42. Повтарям един милион се пише с шест нули, а половин, с три нули!
43. Да се изгасят всички културно-информационни приемници от светлинен и друг тип!
44. Ти може да не блестиш с ум, но обувките ти задължително трябва да блестят…
45. Каква е тая работа бе, другари курсанти – днес едни, утре други, всеки ден едни и същи?! (Старшина към пакостливи курсанти).
46. Куршумът лети, докато го бутат газовете от цевта. След като спрат, той пада на земята.
47. Когато покрай вас мине куршум, внимателно разгледайте устройството му.
48. Бомбите падат не само на сушата, но и по островите!
49. Забранявам употребата на алкохол по време на отпуската. Ако някой реши да наруши заповедта ми, да пие като за последно.
50. На стената трябва да пробиете дупка колкото монета от 2-3 стотинки.
51. Защо си такъв брадат, бе? Като малък не са ли те учили да се бръснеш?
52. Пътуването с войскови камион става само по един начин – В камиона не се пуши, не се накланя през каросерията, не се подсвирква на минаващи девойки – само се седи и се пътува с войскови камион.
53. Имате на разположение 5 минути. Остават ви още 4 мин. и 99 сек.
54. Може да нема ред, ама требе да се спазва.
55. Представете си, че сте насред полето и изведнъж зад ъгъла излиза танк. Какво ще направите.
56. Като няма вода, ще си пълните манерките и ще ги държите в шкафчетата. Една манерка мие едно лице и два крака. Който довечера няма вода в манерката, ще му я излея на главата! Ясно ли е?
57. От половин час те гледам как ходиш по плаца с ръце в джобовете – в едната баничка, в другата цигара!
58. На тази стена ще закачите петимата от РМС. Те са десетина души, ще се хванат.
59. Никой да не се качва в камионите преди да са дошли…
60. Не използвайте клещите като чук и… обратно!
61. Сега отивам за риба… Ако нищо не хвана, тежко ви и горко!
62. Който е прост и не помни, да си записва като мен! Аз имам две тефтерчета!
63. От пет минути те гледам, как половин час се размотаваш!
64. Г-н Старшина изгубих си иглата… А бе аз колко пъти да ви казвам личните вещи да си ги надписвате.
65. Бегом марш от мен до другото дърво…
66. Преди да ми кажете нещо си погледнете пагоните, после погледнете моите и направете разликата.
67. Няма да кажа кой говори, само ще го погледна!
68. Който е тъп и не може да запомни текста на песните нека си ги записва, като мен!
69. Варосайте бордюра в черно!
70. Проверете дали има дежурен по караула! Ако няма – изпратете още един!
71. Обърнете покривката, за да не се виждат дупките!
72. Влез в строя за да не те вали дъжда!
73. Да се съберат всички хартийки, листа, стъкла и камъни, да се поставят в кашон от кутия за обувки, да се запалят и изгорят.

Следващата песен е специален поздрав за немскоговорящите – такива като Аман и неговите роднини:

За да има баланс и за да не попадна под ударите на СЕМ, пускам още една песня, символизираща любовта между Меркел и Путин:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

38 Responses to Музикален петък – CCXI

  1. rusalka2013 says:

    Винаги съм си мечтала да бъда войник в българската армия. 🙂 🙂 🙂

    • Hombre says:

      Русалке, сега, когато министър на отбраната ще бъде виден представител на ОП, мечтата ти може и да се сбъдне… 🙂

  2. aman11be says:

    Благодаря за песните и да напомня, че повторението е майка на знанието (а според някои – и баща на затъпяването)! 🙂
    Музиката от мен ще е довечера най-рано. А иначе си забравил да споменеш и един от най-важните и всеобхватни казармени лафове – “Като говориш с мен, ще мълчиш!” 🙂

    • Hombre says:

      Амане, понякога и ти не си точен!
      Като говориш с мен, ще мълчиш!” е бай дифолт и се подразбира… 🙂

  3. Homo faber says:

    Бай дъ уей… освен правила има и вицове:
    Някакъв войник избягал от бойното поле и се скрил в едни храсти. Гледа – до него се крие друг военен в офицерска униформа.
    – Извинете, господин капитан…
    – Не съм капитан.
    – Извинете, господин майор…
    – Не съм майор, полковник съм!
    – Леле, толкова далече ли съм избягал!

    Рота войници каца на Луната. Старшината ги строява и им обяснява:
    – Онзи кратер вляво от мен виждате ли го?
    – Да.
    – Там ще ни е спалното помещение. А онзи вдясно?
    – Да.
    – Там ще ни е консерваторията. А онзи зад мен?
    – Да.
    – Там ще ни е обсерваторията. Някакви въпроси?
    Редник Иванов:
    – Разрешете да запитам.
    – Казвай, Иванов!
    – Спалното помещение е ясно – там ще спим, консерваторията е ясна – там ще си държим консервите, но за какво ни е обсерватория?
    – Идиоти, вие да не искате цялата Луна да обсерете!

    http://forum.svoboden-pazar.com/topic/36/1379/vyzrastni-kitayci-pravyat-kavyr-na-bad-romance

  4. Pasi says:

    МЕКИЦИ
    С невиннорозов пеньоар,
    с небрежно падащи къдрици,
    край печката с искряща жар
    жена приготвя ми мекици.
    Струи в очите светлина,
    снове снагата и чевръсто-
    дошла от приказка жена,
    твори вълшебство с нежни пръсти.
    Мекици с топъл, златен цвят,
    напомнящи невинно детство
    и този древен аромат,
    запазен сякаш по наследство.
    С невиннорозов пеньоар,
    с небрежно падащи къдрици-
    като в етюд на Реноар,
    жена приготвя ми мекици…

  5. Pasi says:

    Страхотна гледка,пеньоар,
    под него гълъбици.
    Дупе поклаща своя чар,
    задавих се с мекици….
    Паси

    • aman11be says:

      Направо ОГВС с медал за заслуги! 🙂

    • aman11be says:

      Полковник Тракийски може да подпише заповедта. 🙂

      • Hombre says:

        Полковник Тракийски е бъдещият шев на ДАНС! 🙂 Порасна му работата и престана де влиза в Тепавицата…

  6. aman11be says:

  7. aman11be says:

    Я да видим и комунетата от IRON MAIDEN какво пеят:

  8. aman11be says:

    И още едни от тоя сорт:

  9. Кисса says:

    Мрхаба, авери, то аверки не отанАхме. В дълбока депресия се намирам, откак брат Аманбеееееееееееееее11111111111, ме светна за моето срамно невежство, по отношение на музиките и всьо останало. Начи, зарязах афтомобила, и от деня на срамното ми изобличаване, пътувам с влак, С 4 вагончета, местна измсшльотина… Един вагон книги, един вагон ноти, един вагон солфеж тренинг, и…един вагон ресторант, по подразбиране. Кат достигна до вагоните с книги(на Джимбо, де), ще ми е нужен нов черен дроб. Кръвна група съм 0-лева положителна. За останалото пращайте на банковата ми сметка, която ще ви съобщя допълмително. Обичам ви!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    И не ходете по долни гащи, като доле-посочените, студено е още.

    • Hombre says:

      Драга Кисса,
      Таман си хортувахме вчера с брат Аман за тебе, опитвайки се да отгатнем къде изчезна и ти взе че изгря на хоризонта като ясно слънце! Много те моля, следващият път, когато решиш отново да изчезнеш за дълъг период от време, да ни предупреждаваш, за да не ни минават през главите черни мисли.
      Похвално е, че си решила да се откажеш от аФтонобила и да пътуваш с влакче. Но защо само с 4 вагончета? И като изчетеш всичката литература, после какво ще правиш? Не искаш ли да имаш и компания – поне още един вагон с тепавичари?
      В очакване на твоя бърз отговор,
      твой любящ те Омбре

  10. Кисса says:

    бе, нито е бърз нито е отговор, ама го копипейстнах та те ви го:

    “И понеже нямам отговор на въпроса: „Защо половин България не се помръдна да гласува, когато Турция ни е на вратата, Брюксел – на главата, а САЩ – в морето, защо си остана на дивана с бира и чипс в ръка?“,
    давам думата на Бертолт Брехт:
    „Най-лошата неграмотност е политическата неграмотност. Политически неграмотният не чува, не говори, не участва в политическите събития.
    Той не знае, че цената на живота, цената на зърното, на рибата, на брашното, на наема, на обувките и на лекарствата зависят от политически решения. Политически неграмотният е толкова глупав, че е способен да се пръсне от гордост заради факта, че мрази политиката. Този глупак не осъзнава, че проституцията, изоставените деца, най-големите крадци, лошите политици и корумпираните лакеи на национални и мултинационални компании се раждат тъкмо поради неговото политическо невежество“

    Аз не гласувах, щото Русалка-та ми забрани. Майтапя се. Майка ми, на 83 години гласува, няма да кажа за кой, ама не за ГЕРБ, БСП, ДПС, ДОСТ, патриотчетата… залагам 100 лева ако нЕкой познае. Времето тече от този миг 🙂

    • Hombre says:

      Кратък коментар на гореизложеното:
      Понеже некои хора са прочели много книги, смятат, че са станали по-умни от ББ! От Бертолд Брехт – вие какво си помислихте? 🙂
      Кисса, само не ми казвай, че майка ти е гласувала за Магарешки! Аз ще ти дам 100 лева ако не съм познал…

      • Кисса says:

        Чакам си парата, да знаеш. Майка ми е стрелец, като мен, и като си навие нещо, няма мърдане.

        • Hombre says:

          Е добре де, скъпа… загубих и ще си платя! Но поне ми кажи за кого е гласувала майка ти.

    • aman11be says:

      И цопи/пейснатото от мен не е нищо особено (сигурно би влязло в графата “Бръщолевеници” в блога на една от напусналите ни дами), но май е по темата:
      Смейте (им) се, деца
      Кой знае колко “разумни и улегнали” възрастни в Сърбия са казали и за този “шоумен” “Кой, бе? Тоя чалгаджия ли, бе? Той ли ще ми дава акъл?” 🙂

      • Hombre says:

        Амане, добро попадение! Точно един такъв като Белия и на нас ни трябва… 🙂

  11. Pasi says:

    Няма вече цица,
    дето да си цица,
    Градската десница.
    Путин ги отлюспи,
    наште градски люспи!

    • Hombre says:

      Докато има овце, все ще се намери някой, който да ги стриже и дои… 🙂

Leave a Reply

