Малкият „петък” – CXXVI

Вместо да политиканствам и да загубя част от аудиторията си, приложено, изпращам ви порция умни мисли. Моля да потвърдите, че сте ги прочели.

“Този човек, когото обичаш в мен, естествено е по-добър от мен. Но ти ме обичай и аз ще стана дори по-добър от себе си!” – Шекспир

“Когато всички мислят еднакво, никой не мисли достатъчно.” – Уолтър Липман

“Всички хора, всички случки в твоя живот присъствуват в него, защото си ги привлякъл ти.
“Твоя работа е да решиш какво ще правиш с тях.” – Ричард Бах, “Илюзии”

“Най-сладките неща в живота са най-тихи… Щастливият живот се състои в покоя на съзерцанието.” – Цицерон

“В половината случаи добрите подбуди творят зло, но и злите подбуди в половината случаи творят добро.” – Марк Твен

Любящите хора живеят в свят, пълен с обич. Враждебните хора в свят, пълен с омраза.
Уейн Дайър

“Страстта е чист стремеж за притежание. Истинската любов се състои точно в преобразуването на желанието за притежаване в желание за отдаване.” – Октавио Пас

“Срещата на два характера е като взаимодействието между две химически вещества: ако има реакция и двете се трансформират”. Карл Юнг.

“Хората с високо равнище на лично овладяване не могат да си позволят да избират между разума и интуицията или между главата и сърцето, защото не биха избрали да се ограничават до ходенето с един крак или гледането с едно око”. Питър Сендж

И накрая, за да не  ми  се сърдят някои,  които  все още се интересуват от политика, пускам ви  малко автентичен ромски хумор от квартал Максуда:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Нещо като хумор and tagged , . Bookmark the permalink.

42 Responses to Малкият „петък” – CXXVI

  1. Pasi says:

    Всичко е политика.
    Големият кораб
    Големият кораб продупчи морето,
    а пропагандата гали Тиквето.
    Вред фанфарите тръбят,
    кинтите в офшорки спят.

    Шел, Тотал ни гепят всичко!
    За народеца – трохички.
    Бизнесът в разгул тъдява…
    „Кой” във злато, ний със плява.

    Баце дири нефт и газ!
    Значи няма шанс за нас.
    Всичко вече е покрито,
    разплатено и изпито!
    20.04.2015г.

  2. Homo faber says:

    М да ааа, много показателно… “Всички хора, всички случки в твоя живот присъствуват в него, защото си ги привлякъл ти.
    “Твоя работа е да решиш какво ще правиш с тях.” – Ричард Бах, “Илюзии”
    Та този маж, явно те е прочел и е прозрял, че истината е духовността, за да стане добро
    “… искаМИ да ги намаляват парите и ядинуту…”
    Един истински човек, за който духовното е истинското в живота, а не парите и ядинуту!!! 😉
    ДУХовното…

    • Hombre says:

      Фабер, къде беше, та пак те немА? Пак ли празнува на Великденските острови тия дни…? 🙂

      • Homo faber says:

        Омбре, първо отговори и второ, земи си почини… тая кака Хомовица, силицата ще ти вземе… да ти земе ей това… 🙂
        https://www.vbox7.com/play:5f47fd78&al=2&vid=5280183
        И да е станеш и ти отшелник, с лопатата-чудо? 🙂

        • Hombre says:

          Фабер, цар си на безплатните съвети! Но поне първо ги проверявай за тяхната безопасност и ефективност…
          П.П. Не ми отговори на въпроса – хубаво ли изкара на Великденските острови?

          • Homo faber says:

            Омбре, ако съм цар на безплатните съвети /според теб/ ти си императора на безплатните съвети!
            Щом е празник, хубаво е, както казва поетът… жени и вино, вино и жени!
            П.П. А ти хубаво ли изкара празника на Елин Пелинската Великденска поляна?
            А за безопасността на уреда по-горе, и ефективността му, тоте са право пропроционални на павурчето, що държиш, тайно в пазухата!

          • Hombre says:

            Това ти харесвам, Фаби, че никога не падаш по гръб – също като мен! 🙂

  3. Кисса says:

    ММО, с тва видео изтрепА рибата направо. Тичах до банята, да не се подмокря от смях.
    Тия не бива да гласуват, егати гаврата.

    Колкото до Ричард Бах, пряк потомък е по майчина линия на Йохан Себастиян Бах. Пише малко сложно, но съм му изчела всичките книги. Имам ги и на италиански. Ето оттук може да се свалят някои от книгите му на български език:

    https://chitanka.info/person/richard-bach

    Жалко, че я няма любимата ми “Джонатан Ливингстън Чайката“.

    Бъдете здрави!

    • Hombre says:

      ММК, радвам се, че клипчето ти е харесало. Изобщо, тия вашите съседи от кв. “Максуда” (имам предвид Аман и Светла) са голема работа! В скоро време ромският език може да бъде обявен за равноправен на българския. Както албанският на измисления македонски език.
      И понеже изрази известно съжаление за липсата на любимата ти Джонатан Ливингстън, ще ти пусна една френска песен, озаглавена “Не съжалявам за нищо”:

      • Кисса says:

        Аааааааа, няма да ми обиждаш градските Светлито и Аман.
        Ако е до местоживеене, то язе съм родена и отраснАла, май най-близо до Максуда – в квартал Трошево (през 1953-та година е било края на Варна, където гусин Трошев е имал тухларници, оттам и името), където местата за строеж са били най-ефтини. Дядо ми по бащина линия е имал 4-ма сина, къде да купи на друго място да си построят къщи всинца. Те така, и апартаментите, които построихме са си все в Трошево. Ама с разрастването на града… се имаме веке за широкиот център. Тва Възраждане, Кайсиева градина, Владиславово са по-близо до Добрич, отколкото до Варна център.

      • aman11be says:

        Тия нашите “съседи” от Максуда, освен че са “голема работа”, ами и почти ги нямаше в клипа, брат ми. За сметка на това доста активно участваха “братчедите” от кв. Аспарухово. Тия, дето не ги отнесе голямата вода преди няколко години. А другите вече си бяха “…цигани от български проИзход”, както справедливо отбеляза единият от тях. 🙂

        • Hombre says:

          Амане, ваш’та е лесна – и да придойде отново големата вода, половината от населението във Варна има плавателен съд. Доколкото ми е известно, и ти имаш яхта с платна и Ролс-ройс двигател… Имаш и спининг, и харпун, така че гладни нема да останете. Лошо ще бъде ако падне наблизо оня метеорит, за който споменаха по талавизията днес… Първо да помислим за себе си, а после за братята роми.

          • aman11be says:

            Направо съм като втори Кевин Костнър във “Воден свят”. Само с дишането под вода още не съм се справил достатъчно… 🙂

          • Hombre says:

            Братко, премини на по-усилени тренировки и ще успееш! В краен случай, вместо шнорхел, използвай като старите българи тръбичка от стебло на тръстика. 🙂

  4. Homo faber says:

    Омбри, понякога от лежането по гръб има полза… 🙂
    Зетят лежи по гръб на сянка и дреме. Идва тъщата:
    – Зетко, сучпила се е оградата, ще я поправиш ли?
    – Мен какво ми дреме? Къщата е твоя, оправяй се.
    На другия ден:
    – Зетко, чешмата капе…
    – Мен какво ми дреме? Къщата е твоя, оправяй се.
    Това се повтаряло много пъти и накрая на тъщата й писнало и приписала къщата на зетя. Отива пак един ден:
    – Зетко, плочките тука са за сменяне…
    – На теб какво ти дреме? Къщата си е моя…

    • Hombre says:

      От далече си личи, че си бил заврян зет, също като мене… 🙂

      • Homo faber says:

        Де късмет де… цела къща за лежане, получаваш.
        По-нататък, ти впрягай методи, за разгадаване… 😉

        • Hombre says:

          С тая разлика, че в тая “къща за лежане”, бая работа е минала през моите чонки: ВиК, ел.инсталация, дограма, подови настилки, зидария, мазилка, теракот и фаянс, санитария, камина, дърводелство и какво ли още не…

    • Hombre says:

      Тракиец, още ли караш онова такси в свободното си от наряд време? 🙂

  5. Тракиец says:

    Двама приятели си говорят:
    – Какво ново при теб?
    – Станах веган.
    – Защо?!?
    – Защото ми се ставаше нещо модерно, а пък гей ме достраша…

    • Hombre says:

      Тракиец, много изоставаш в разсъжденията и разбиранията си! Който овреме смени резбата, той ще сполучи… 🙂
      Гледай мен и се учи от такива като мен: Sexual revolution

  6. Homo faber says:

    Гледаме, гледаме и анализираме, като дедо му подпрял се на гегата: “Не ме гледай какво говоря, а какво върша”.
    Или, “Парите и триж да ги броиш, няма да сгрешиш” /специално за Омбре/ ! 🙂

    • Hombre says:

      Фабер, знаеш ли какъв е произходът на думата аналлизатор? Ако правилно ми отговориш, ще ти пиша шестица. 🙂

      • Homo faber says:

        Омбре, ти си бил по напреж по Турско и имаш не една шестица, може би? 😀
        П.П. А за броенето, кога ще ми отговориш? 😉

        • Homo faber says:

          А за шестицата, постави я в твоя бележник, до получените досега!
          На мен, според повелята на времето, напиши шест евро, шест долара… 😉

          • Hombre says:

            Вече съм го направил, преди ти да ми го кажеш. Какво друго мога да направя за теб? 🙂
            И понеже твърдиш,, че и ти като мен си завършил “Икономика”, за утре съм подготвил един тест по тая дисциплина. Очаквам активно да участваш в конкурса… 🙂

        • Hombre says:

          Фаби, мойте шестици са си мои!
          А моето IQ ми е твърде ниско, за да отговоря на твоя въпрос…

  7. Homo faber says:

    Омбри… Отличник!!! 🙂

    • Hombre says:

      Тука на тая снимка не присъствам. Аз съм от по-горен клас (висша класация) 🙂

      • Homo faber says:

        Думаш по-горе за участие в конкурс… само че мойто IQ е по-височко и участвам в такива, май-май ЗОР, пардон ЗОП им се кажуваше! 🙂

        • Hombre says:

          Нищо, де! Тъкмо да докажеш, че имаш по-висок дан! То и Кубрат Пулев се хвалеше как щял да натупа Кличко, ама оня явно не беше чул хвалбите му и за малко не го нокаутира…

          • Homo faber says:

            Моят печеливш дан го давам, както ти посочих в обявените – ЗОП конкурси, а не в специалните обзаведени мазета, където се прави дан, дан дан…

          • Hombre says:

            Фабер, ненадминат си по самохвалство. Давай го малко по-скромно! 🙂
            Къф е тоя конкурс Зорлем Обявен за Победител /ЗОП/?

  8. Homo faber says:

    Омбре, като завършил курса по обучение – “Икономика” ти си сигурно със задълбочени познания и висока квалификация в тази област.
    Какво, ще се сравняваш с един самохвалец? 🙂
    Я направи тест по “Менса” , ама да не е, като за Зорлем Обявен за Победител /ЗОП/!
    И ако направиш много добър резултат, ще ти пиша Шест плюс!

    • Hombre says:

      Съгласен съм, Фабер! Но първо покажи своята тапия за оценител.
      Представям ти моята грамота:

Leave a Reply

