Честито рождество, Омбре!

Защо да крия датата, на която съм се родил, като и без друго някой ще ме издаде…? По-добре да си призная без бой. Наистина, не е шега  работа – навлизам в осмото десетилетие на моя съзнателен драгоценен живот. Поне още 20  години ме очакват в бъдеще…. Дай, Боже всекиму подобно щастие!

Какво друго да кажа за свое оправдание? Виновен съм, че съм се родил, но никой не ме е питал дали искам. И след като вече е факт, какво друго ми остава, освен да си живея живота – така както на  мен ми се ще, без да се съобразявам с мнението на всеки. Все още ми е рано да си направя  равносметка.

Само за справка, надникнете в Уикито,  за да видите кои велики личности са се родили на днешната дата 12 юни. И аз като  късче самородно злато се кипря сред тях. Няма да споменавам имената на личности като Джордж Буш или на Давид Рокфелер, за да не  ми пада реномето. 🙂

Легендарната певица от арменски произход Шерилин ла Пиер Саркисян /Шер/, която на 20 май т.г. навърши 71 години, бидейки силно привързана към мен, не пропусна и тоя път да ме поздрави с една нейна любима песен:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Автопортрет, Good news and tagged , . Bookmark the permalink.

16 Responses to Честито рождество, Омбре!

  1. rusalka2013 says:

    Честит рожден ден, главни Тепавичарю! Бъди жив и здрав, много щастлив и още дълги години поддържай жива струята в Тепавицата!

    С тази песен те поздравявам:

    • Hombre says:

      Благодаря, Русалке! И ти бъди жива и здрава, и много щастлива! 🙂

  2. Pasi says:

    ЮБИЛЕЙ
    Щастлив ли ще е този ден,
    когато посребряваш
    и се поспираш уморен,
    задъхан, остаряващ?

    Разбор със поглед от върха,
    назад във младините.
    Бодряшки поход през лета,
    изгазени с копита.

    Миражи и безбройни грешки,
    посоки, сменяни безспир.
    Един живот, изстрадан по човешки.
    Съвсем банален, личен панаир.

    Щастлив или нещастен?
    Туй се питам, а няма отговор един.
    Тъй посребрял, не спирам да се скитам,
    но пътят криволичещ е един…
    17.08.2014 г. Албена.

  3. Кисса says:

    Честит ти юбилей, ММО! Бъди здрав, справедлив и щастлив!

    П.П. Това за гладкия мозък, гънките и прочее неуспешното напъване да се прави на интересен се отнасяше за Фабер, така, че няма за какво да ти се извинявам.
    П.П.П. Колкото до това, че вече не си ме смятал за дама, дама, както го разбирам аз, не съм била никога. Та ми е … през оная работа, да знаеш.
    П.П.П.П. Не съм седесарка, така, че пак ми е през… оная работа нападателното ти поведение.

    Пак: Бъди здрав и весел празник!

    • Hombre says:

      Благодаря, ММК!
      Да бъда здрав и щастлифт е нещо много относително… Но в едно бъди сигурна – винаги съм се стремял да бъда честен и справедлив спрямо хората, които ме уважават! Не разбрах къде видя у мен нападателно поведение? Въпреки че не съм от хората, когато ги ударят по едната буза, да си подлагат и другата…
      Ако трябва да се изразя в твоя стил – не ми пука ти какво мислиш за себе си. Важното е, че аз съм те приел за дама.
      Вече съм забравил кой какво е писал в последния Музикален петък и на никого не се сърдя.

    • Homo faber says:

      Гледам… в некаква история, между двама се замесва моя милост!
      Само че така нема да стане!Така е тази която фърчи много нависоко, без да се е научила, бързо пада!!!
      Така и тук, в случая падна и не си признава, или така наречената Кисса.
      Народът български е казал /не жабарския/: “Прави си на лай@@то, горната кора”!!!
      “За две пари яйце ще снесе, за сто пари гюрултия направи”!
      А на рожденика… Честит истински, ден рожден! Да си бодър… животът е миг от вечността, затова не пропускай всички щастливи моменти.
      Не губи кураж и дерзай винаги напред и нагоре!
      От много любов опиянен /не само от “Michael”/.

      • Homo faber says:

        И що те е страх да пуснеш моя текст, народа да го види, Омбрик?
        Да не би да си развалиш пак откошенията с мократа пачавра?
        Както е казано: Обичам курвите, но не и курвенските номера!!!
        И ми дреме на сайдера и на менека!!!
        Щото, като гледам, нещо си зависим, гледаш мокрия парцал, да не го настъпиш?
        Ще съм прям– и кой е страхливеца?

      • Hombre says:

        Фабер, не мога да не ти дам право на отговор, макар че Кисса ти е писала преди да прочете твоето послание. Прегледах отново кой какво е писал и установих, че и двамата сте влезли в Тепавицата по едно и също време. Явно Кисса има някакви екстрасенски способности – прочела ти е мислите.
        Не съм се опитвал да изтрия това, което си написал – просто едва преди малко го прочетох. Благодаря за поздравленията! 🙂

        • Homo faber says:

          Не се праи на шантав, Омбре… Хората знаят, как когато не ти изнася се отнасяш, нанекъде… А, общото влизане, нема нищо общо с диалога ти с Трендафилата, която лудост я гони, откак се е пръкнала.
          “Проследи хронологията и логиката на диалога…” ти си й го написал. Така че, като главен цензор, можеше да изтриеш бъртвежите на некоя си Трендафила, дето не е наясно със себе си!!!

          • Hombre says:

            Фабер, не се правя на шантав – аз съм! Бях изправен пред много тежка ситуация, при която не вървеше нито да изтрия поста на Кисса, нито да я цензурирам, след като съм казал, че всеки може да изразява свободно мнението си в Тепавицата. Казал съм също така, че участниците в дискусиите следва да спазват добрия тон и да няма персонални обидни квалификации. И въпреки това, бях „уважен” точно на празника си с нелицеприятни забележки… Стремях се да бъда толерантен към всички,, но явно не се получава…

  4. aman11be says:

    ЧРД (голямото, за цялата година)!!! 🙂

Leave a Reply

