Модерни времена

Тоа месец на мен и на жена ми за трети път ни идват на свиждане у наше село скъпите ни дечица. Безкрайно съм/сме щастливи. А освен това, от два деня имаме монтирани още две камери на фасадата на блока, където живея. Тоест, аз съм постоянно в течение на това, което става у дома в Люлинград в реално време. Башка имам си видео наблюдение и в къщите, където живеят щерките. С една  дума –  пиле не може да прехвръкне без да го забележа…

Правим си видеоконферентна връзка по „Skype”или през „Viber”, все  едно, че аз съм в София или те при мен… Единственото  неудобство на виртуалната храна при подобно общуване е, че не става за ядене. За сега в градината на булята  има само марули, репички, лук, чесън, магданоз и картофи. А доматите в парника са все още колкото грахови зърна. С нетърпение чакам да пекне отново слънце и в нашия двор, та  белким не се налага повече да купуваме ГМО домати. Те сегиз се сетих – требе да питам утре  булята  дали е колтучила таа година доматето… Аз моята работа съм си я свършил: а)монтирах пластмасов 100-литров бидон в близост до парника, та да не се налага да поливаме зеленчука със студена вода от бунара, б) направих ВиК съоръжение за капково напояване на де що има зелено в двора, в) инсталирах електронни антизмийски съоръжения на най-опасните места, където стъпва човешки крак, г) ремонтирах бензиновия тример и окосих треволяка около къщата и д) разни  други неща, дето не са  за казване.

Не  мога да не отбележа следния факт: най-модерна от всички ни е нашта внучка. Има си лаптоп, таблет и последен писък на модата мобилен телефон. Дава вече всякакъв род консултации от технически характер. Най-вече на баба си…

Те така си живеем задружно и модерно цялата фамилия Тепавичарови. Който не верва, да дойде и да провери след предварително записване на ден и час.

Едва ли сте  очаквали от мен друга песен, освен тая:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Автопортрет and tagged . Bookmark the permalink.

12 Responses to Модерни времена

  1. Pasi says:

    На Омбре
    Омбрето е модератор,
    Импулсивен блогов автор.
    Името му е в ерекция,
    но словата – със селекция.

    Музика и теми – реч,
    Светла, Киса – на гювеч.
    А Русалка в дълбините
    плисва, после се омита.

    Хулия пък – докачливка,
    Малко трябва й: – усмивка…
    Хомовица е зад кадър.
    Омбрето е неин кадър.

    Има и мъжкари тук.
    Те въобще не са чурук.
    Смехории и закачки,
    постват ни на всяка крачка.

    Има и един поет.
    Стихоплетства стихоплет.
    ЗАКАЧЛИВКИТЕ му скачат,
    кат кобила го прескачат.

    Омбето пък със перце,
    гали нежното сърце…
    Приласкава ги след боя
    и завръща музи в строя.
    17.01.2014,9,23ч. Паси

    • Hombre says:

      Бре, Паси…! И тоя път ме скъса от смях… 🙂

      • Кисса says:

        Мдааа, изключително смешно. Най-паче “Светла и Киса на гювеч” (Никнеймът ми е Кисса, ако трябва да сме точни.) Очаквам разяснения за това канибалско отношение към скромната ми особа. От теб, ММО, не от венцехвалещия те “стихоплетец”.

        ДОНТ ЛАЙК. Много голямо.

        • Hombre says:

          ММК, вместо да изказвам моето неавторитетно мнение какво мисля по въпроса, ще ти препоръчам да прочетеш отново какво е казал брат aman11be в поста си от 15/06/2017 at 13:16 в литературното ми произведение За Бога, братя – не се карайте!
          В добавка само ще кажа, че Паси е използвал думата „гювеч” заради римата и не виждам защо трябва да му се сърдиш? Не знаех, че канибалите обичат гювеч.
          П.П. Ако не ме лайкнеш, ще ти се разсърдя. 🙂

  2. Homo faber says:

    Името ти в ерекция… няма да се забелязва толкова, Омбре, ако ходиш на нуди плажа на ръце! 🙂
    П.П. 100-литров бидон… а кой го повдига, Омбре? 🙂

    • Hombre says:

      Фабер, от изказването ти разбирам, че имаш конкретни наблюдения как ходят нудистите на плажа…
      П.П. 100-литровия бидон го повдига този, който може. 🙂

  3. Pasi says:

    Дреме ми!
    Някои сутрин мразят половината свят, а след обяд другата половина.
    Вечно са недоволни, сякаш не се отървават от “главобола”…
    Въпросната особа г-жа Кисса, само дебне да сръфа някого. Тя се мисли за най-главната…
    Фабер също го загази по едно време. Неясно защо.
    Днес е на ред стихоплетеца. Не е за първи път!!!
    Няма го майстора!
    Да върви по дяволите!

  4. Pasi says:

    С редакция.

  5. Pasi says:

    Никой злобар не заслужава добрия тон, който веднъж опитах и даде само временен резултат!
    На зла круша – зъл прът!

    • Hombre says:

      Паси, за съжаление поговорката „Двама се карат, третият печели” се оказва, че не винаги е вярна. В случая най-губещ съм аз, защото някои хора вече избягват да посещават Тепавицата. Не исках блогът ми да се превръща в арена на гладиаторски битки, но накрая така се получи… Исках поне малко да получа някакво уважение, но изглежда прекалено много съм очаквал… При всички положения, трябва да се спазва някакво благоприличие, дори и тогава когато някой не е съгласен с опонента си.

Leave a Reply

