Музикален петък – CCXX

Предлагам на вниманието на ценителите на афоризми и други мъдри мисли част от творчеството на един местен блогър. Може да са негови мисли, а може и да ги е копирал от некои не много популярни сайтове:

Ако ви е скучно, елате ми на гости у наше село!
Ще покопаете на нивата, ще изперете даже вашите дрехи, чинии ще поизмиете, ще сготвите безплатно каквото сте донесли, ще хапнем…

Вчера установих, че на моята възраст мога да живея без секс, но без очила…

Защо на седморката в средата има хоризонтална чертичка?
Когато на Синай Моисей започнал да чете Десетте божи заповеди и стигнал до седмата “не прелюбодействай” народът завикал:
“зачертай седмата, зачертай седмата…”

Търся спътник в живота! Имам тежък характер, но леко поведение…

На стари години разбираш, че рожден ден веднъж в годината не е толкова рядко!

В селото открили секс по телефона! Първият клиент умрял от смях!

Гениалните ми идеи идват вечер, полежат с мен и си отиват…

Ганчо запалил цигара в селския супермаркет.
-Тук не се пуши!
-Па аз от тук купих цигарите!
-Е… аз и тоалетна хартия продавам….

И в селото ни във всеки дом има сателитна тв, по три телевизора, по три лаптопа, по 5 мобилни телефона и по една или нито една книга…

Боже мой, колко съм стар!
Още помня порядъчни хора!

Жена ми е като книга! По квантова механика! На китайски!

Нищо че се смеят на тебе, по-добре е отколкото да плачат…

Добре възпитаният мъж, ако в метрото хване жена за гърдите трябва да каже:
Извинете, но благодаря…

Младостта раздават на всички подред, а старостта само на нас най-търпеливите…

И за жените знаещи цената си, неизбежно идва момент на разпродажба!

-Ганчо, много ценен джобен часовник имаш!
-Тате като умираше ми го продаде!

Съвестта ми е чиста! Никога не съм я употребявал!

– Мила искаш ли сексът да стане незабравим?
– Купи си таблетки за подобряване на паметта…

Дядо ми вика:
-Гледай да не се влюбиш!
-Къде да гледам, дядо…

Крайно време е в тази държава да хванем коня за рогата…

Жените са като книгите! Интересните се търсят и са от ръка на ръка! Другите лежат в къщи!

Бая взех да недовиждам!
Търся жена приятна на опипване!

Ядоса ме много! Прииска ми се да го обидя, но природата беше направила всичко….

-Докарах в наше село два крокодила!
-Съседите не се ли сърдят?
-Нямам повече съседи!

П.П. Горе у лево, така изглежда наше село.

Кой питаше за Ариана Гранде?

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

16 Responses to Музикален петък – CCXX

  1. Homo faber says:

    Така си е… по правилата на новото време, госкето идва с еденето и пиенето – колко му е, еднъж ви докарват леб в седмицата, значи една каса, ще ти донесем и сол, тоже!
    А като изпращаш гостите значи, като българин от старо време с армагани да ги изпратиш.
    Добичето е рано да се бастисва /Коледа е далече/, но гостите ще са доволни и с една печена кокошка под вършинак, да ги изпратиш! 🙂

    Жената:- Друга като мене няма да намериш
    Мъжът:- Друга като тебе няма и да търся.

    Добър ден, искам да запазя круиз за себе си и съпругата ми.
    – Разбира се, господине. Какви са изискванията – отделни легла, отделна каюта?
    – Отделни кораби! Абе направо отделни морета.

    • Hombre says:

      Фабер, лесно ме убеди! От тебе леба – от мене зрелищата! Солта я запази за себе си – имаш повече нужда от мен, отдавна те наблюдавам как жално блееш. Ближи си и ще се успокоиш. По повод хвалбата ти, че си станал любител на бирата, прилагам с научно-популярна цел една снимка:

      В добавка на казаното от теб, те ти още една сентенция:
      Мъжете лъжат жените по-често!
      Жените лъжат мъжете по-добре!

  2. Homo faber says:

    Омбре, лесно и ти ме убеди!
    Едно време за солта са давали злато … за да мааш ядене – сутрин, обед и вечер, все пак да ти е вкусно, требе да е посолено. Така че, мисля за тебе и домочадието ти, зер не искаш да се разболеeтe, като не си посоляват яденето. За целта, ако немаш злато ще ти продам сол и срещу доларите и еврата, скатани от теб в швейцарската банка, или “Дюшек банк” и “Буркан банк”! 😉

    • Hombre says:

      Умно, Фабер! И все пак, не мога да приема такава жертва от твоя страна. Ще се постарая вместо сол да ближа сладолед или мед…
      Оценявам твоята загриженост за мен и ти пращам още една мъдра сентенция:

  3. Homo faber says:

    Благодаря, Омбре!
    Защо да не приемеш жертвата, все пак … “Ако чустваш чужда болка – си човек”. Аз пък ти пращам една мъдра песен, ако може да се нарече, така:

    • Hombre says:

      Днеска надмина всичките ми очаквания по състрадателност! 🙂

      • Homo faber says:

        Какво да кажа… “Ако чувстваш болка, значи си жив. Ако чувстваш чужда болка – значи си човек”. Да, дааааа, не, нееее, емоциите надделяват, какво става…? Още веднъж се уверих, че познавам истинския човек – поставя духовното над материалното, винаги ти отговаря истински, духовно извисен! 🙂

        • Hombre says:

          Фабер, би ли пояснил кой е този истински човек, когото познаваш? 🙂

          • Homo faber says:

            Омбре, дали е човек, дали е друго същество, трябва да си знае местото. 🙂

          • Hombre says:

            Фабер, днес ръсиш мъдрост след мъдрост. Чувствам се духовно обогатен! 🙂

  4. Homo faber says:

    Всеки човек и всяка котка, да си знае мястото! 🙂

    • Hombre says:

      Фабер, викам да си отворим отделна стаичка за чатене… така че никой да не ни безпокои. 🙂

      • Homo faber says:

        Омбре, ма ти на всяка крачка си обсебен от духовете /справка, петък 13/. 🙂
        Намери си гьол в р. Лесновска… Басейнът е моята одая и с една носна кърпа, вързана в четирите краища на главата, цъкам на клавиатурата на лаптопа? 🙂

  5. aman11be says:

    Разговарят двама мъже:
    – Е как си със секса у дома и навън?
    – Ами у дома сексът е като олимпийските игри, а навън е като спорт тото!
    – О, у дома гимнастика, акробатика, борба и т.н., а навън само ако имаш късмет?
    – Не, бе! Вкъщи сексът е веднъж на четири години, а навън два пъти седмично!

Leave a Reply

