Музикален петък – CCXXII

Фаберов ден е! Човекот обеща днес да бъде сценарист и режисьор, и музикален редактор. Само и само да не му строша хатъра, изпълнявам желанието му. Явно  много ме обича… Нема да му се бъркам в работата… От мен се иска само да натискам един бутон, на който пише “approve“.

Приятно гледане и слушане!

Давам тон за песен:

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
Gallery | This entry was posted in Good news. Bookmark the permalink.

10 Responses to Музикален петък – CCXXII

  1. Тракиец says:

    Пожелавам ви приятен уикенд със следната мноооого важна информация. И тъй като не сме Малайзия, поздравявам ви с летния хит “Деспасито”. Баааавно го слушайте! 🙂
    Малайзия забрани „Деспасито” заради сексуалния подтекст

    • Hombre says:

      Тракиец, мислиш като мене или аз като теб… Мислех и аз същата музика да ви пусна днес. 🙂
      П.П. Я ми кажи къде се щура цели две седмици. Пак ли беше на море или в командировка по важни държавни дела?
      .

      • Тракиец says:

        И трите, дядо попе, и трите! 🙂 На море, командировка и по лични дела.

  2. Homo faber says:

    Хе хе хе, агенте “Ох Боли”, засърбя те устата и мира немаш! 😉
    Мира, да си примомниш, старите практики… една от които е да манипулираш!
    Къде, документално има обещание, да съм редактор, сценарист и режисьор и то чуждо информационно, забавно и развлекателно предаване? 🙂
    И понеже казваш, че те обичам и почитам белите ти власини, те ти поздравче…

    • Hombre says:

      Знаех си аз, Фабер… Точно така очаквах да ми отговориш. Поне веднъж си признай и престани да бъдеш толкова скромен! 🙂

      • Homo faber says:

        Какво да ти признавам, мислителю след станалото… 🙂
        Поздравчето ми по-горе, не ти ли казва всичко…
        Айде, пак…

        • Hombre says:

          Не ми е достатъчно, Амане! Обичам много и непрекъснато… 🙂
          Къде са ти вицовете и неподражаемия хумор? 🙂

  3. rusalka2013 says:

    А, аз си мисех, че Тепавицата вече е спуснала кепенците… 🙂

    • Hombre says:

      Напразно си мислиш така, Русалке! Тепавицата е вечно жива, immortal!

Leave a Reply

