Не позволявайте да нараняват достойнството ви

Бъдете силни и се научете да си казвате Достатъчно.

Не позволявайте да нараняват достойнството ви.

Винаги ще има хора, които ще ви дискредитират и ще проявяват неуважение към вас без видима причина.

Не приемайте нещата твърде лично.

Не се опитвайте да ги промените или да спечелите тяхното одобрение.

Не изпълвайте сърцето си с омраза.

Вие нямате контрол над това, което другите мислят за вас, но вие имате контрол над това как да решите да придадете своите становища.

Оставете те да вземат своето решение.

Бъдете тези, които сте, а не тези, които искат другите да бъдете.

Оставете ги да напуснат живота ви, ако те направят този избор.

Те не могат да ви навредят така или иначе.

Това е тяхното разбиране за нещата, а не вашето.

Източнинк:
http://evolife.bg/ne-pozvolqvaite-da-naranqvat-dostoinstvoto-vi/

Да си спомним за големия руски поет, певец, театрален и филмов актьор и писател Владимир Висоцки, с когото имах честта да се запозная в Театър “На Таганке“. Чуйте една негова песен, която и днес звучи все така актуално:

Може някои да предпочетат тази песен с текст в оригинал или в превод на български:

Владимир Высоцкий – Я не люблю

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
This entry was posted in Литература, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

24 Responses to Не позволявайте да нараняват достойнството ви

  1. rusalka2013 says:

    Преди време ми попаднаха мъдри мисли, изречени от Коко Шанел. Една от тях особено ми се хареса и мисля, че е в духа на серията мисли, посочени по-горе. По памет ще цитирам какво е казала Коко Шанел: “…Изобщо не ме интересува какво си мислите за мен, защото аз изобщо не си мисля за вас”. 🙂

    • Hombre says:

      Русалке, аз пък ще ти цитирам Чудомир: “Щом пълзиш като червей, не се сърди, че са те настъпили.“

  2. Pasi says:

    Скитници из нета
    пействат ни Паси.
    Лайкват все поета,
    форум да краси!
    Паси,08.05.2014

    • Hombre says:

      Паси, една дама ме попита – това твое произведение ли е?
      В европейскя обор,
      във една купчина тор,
      ние кротко си живеем
      и да мъркаме не смеем!
      Вярно си е, че смърди
      наш’та купчинка уви.
      Да ма никой терорист
      Не обича да е глист.

  3. Homo faber says:

    Прав си, друже Омбре, но какво ни казва либералният ред, що завладе света: че либералният пазар прави така, че всичко което съществува си има цена, а това, което човекът прави, няма цена… Наистина човеците трябва да бъдат силни и да се изокат …

    • Hombre says:

      О, неразумни юроде… Отричаш ли се от европейските ценности?! 🙂

      • Homo faber says:

        Най-ценни са 12 и 15-годишните, онез работи… споделяни и от теб, юроде… 🙂

        • Hombre says:

          Фабер, почнА и ти като некои други хора да ми приписваш думи, дето нивга не съм изрекъл и даже не съм си помислил… За твое свеедение, нивга не съм споделял каквото и да било от моя интимен живот!

          • Homo faber says:

            Ликуй, Омбре…! Значи, като класик /написано черно на бело тук, от теб/ те четат… един вид надникване, в духовната ти “спалня”… 😉

          • Hombre says:

            Фабер, не ме ядосвай, да не го отнесеш накрая ти, вместо Васо!

  4. Hombre says:

    Направо съм бесен!!! Преди малко се прибра от училище внучката – реве та се къса… Един неин съученик, Васо, непрекъснато я тормози. Този път й взел шишето, от което пие вода и взел да плюе в него. Тя го подгонила, но понеже има лека контузия на крака, не го достигнала… Пита се в задачката как може едно момиче в днешно време да защити своето достойнство…?

  5. Homo faber says:

    Чекай, чекай,Омбре…! Говориш да не позволява човек да нараняват достойнството МУ… А, ти що…? Немой така, друже, без да имам нещо общо със случая?! :-O
    Нема нужда, да ти казвам, как да се оправиш….
    А иначе, отнасям и понасям – 12 и 15-годишните ценности, с фастъчки.

    • Hombre says:

      Не може да си невинен! Все некъде и ти си сбъркал…

      • Homo faber says:

        Сигурно и аз съм сбъркал, някъде! Ти ги познаеш, тези дето не бъркат в нищо …
        Сега се сещам, че понякога бъркам, като блендираните скочове не ги пия в чаша за уиски, а в “учебна” – чаша за вода! 🙂

        • Hombre says:

          Фабер, не знаех,че си станал такъв познавач на видовете уискита… 🙂

  6. Pasi says:

    Хелзинкският комитет. Той по правата… Главно на циганите, но може и внучката да я огрее… да смъмрят Васо.

    • Hombre says:

      Море, да внимава тоя Васо аз да не го смъмря, че само на Банго Васил ще ми стане…

      • Pasi says:

        Що бе, не верваш ли в евроценностите?

        • Hombre says:

          Как да не вервам?! Всека сутрин паля свещички пред иконите на Света Меркел и Свети Оланд…

  7. Pingback: Училище и семейство | Tepavica online

Leave a comment