Музикален петък – CXLVI

Вчера нали се разбрахме? Тепавицата е на самообслужване… Кой каквото  му  дУша сака, това да зарежда в джукбокса. Може и по некоя мерудия да слага, както и не много баят виц например, стига да не е твърде лютив, или солен, щото има дами, които не понасят миризмата на чесън и пържена риба.

Каня всички посетители на заведението на висящо кафе (Caffè sospeso). Плащаш поне две, консумираш само едно. :).

Ето и първата подправка от мен :

About Hombre

Nothing especially to excite your soul and heart...
This entry was posted in Анекдоти и вицове, Музика and tagged , . Bookmark the permalink.

52 Responses to Музикален петък – CXLVI

  1. aman11be says:

    И в продължение на вчерашната рецепта:


    🙂

  2. aman11be says:

    Двама ловци вървят из гората. Изведнъж единият пита:
    – Видя ли?
    – Не. Какво?
    – Излетя патица!
    След малко първият пак спира:
    – Видя ли?
    – Какво?
    – Ама ти съвсем ли си сляп? Заек изскочи от храстите!
    След още пет минути първият пак пита:
    – Видя ли?
    На вторият вече му писнало и решил да излъже:
    – Да, видях!
    – Е, тогава що го настъпи?!

  3. aman11be says:

    Мъж отива при кварталния и се оплаква от жена си:
    – Инспекторе, жена ми иска да ме отрови.
    – Как разбрахте?
    – Ами видях я да сипва отрова в яденето. Дори вкуса на храната се измени от това.
    – Добре. Ще видя какво мога да направя. Елате утре пак.
    На следващият ден човекът отново отива при кварталния. Кварталният седи зад бюрото, косата му рошава, очите изцъклени, ръцете му треперят….
    – Инспекторе,… аз таковата,… дето вчера идвах…..
    – Да, говорих с жена Ви по телефона. Три часа си говорихме. Три часа!!! Ще приемете ли един съвет от мен?
    – Ама разбира се, имам Ви доверие…
    – Човече, изяж отровата!

    • Hombre says:

      Амане, знаеш ли, че за този виц (ръководство за убийство) може да те съдят?

  4. Йосарян says:

    Студент получава шестица на курсовата си работа за творчеството на Шекспир. Преподавателят кой знае защо го вика в кабинета си.
    – Драги колега, казва той, вие сигурно не знаете, но аз съм завършил точно този университет и съм живял точно в това общежитие, в което и вие. А в нашата стая пазехме курсовите работи на вече завършилите студенти, за да може при необходимост да попрепишем, както сте направили и вие. Трябва да ви кажа, че сте имали страхотния късмет да препишете дословно моята работа за Шекспир от преди двайсет години… Сигурно се чудите защо съм ви писал отличен? Елементарно – защото тогавашният ми преподавател беше тъпак и ми писа три, а аз все още съм убеден че заслужавам повече…
    ☺􀀮☺

    • Hombre says:

      Ето още един кандидат за славата! Капитане, ще трябва да хвърляте чоп с Аман кой да вземе наградата…

  5. Homo faber says:

    Голем дявол се извъди, чорбаджи Омбре! 🙂
    Посетителите да плащат две кайвета, а едно да пият? Уж си бил у Гръчко, както казваш, като наш официален и “специален” представител, и не ги прихвана техните табиети. Знаеш ги много добре за безплатната вода, хляб и кафе… ама така сте вие назначените главни управители-капиталисти, както казват специалистите-пенкилери по всичко… 😀
    Айде и малко безплатна музика, щом немаш стинки – уредба да купиш, да озвучава заведенийцето…

    • Hombre says:

      Фабер, не се ли чувстваш поне малко гузен пред мен? От неколко дена те чекам на уговорените срещи и ти все не идваш… Помислих, че са те арестували или пък, че си станал предател. Ако смяташ все така да я караш, ще те отпиша от агентурния апарат!!!
      П.П. Това, че съм гявол е истина. Нема само балами да има на тоя свят? Народната мъдрост „Хитрата сврака с двата крака” не се отнася за мен.
      Мерси за „безплатната” музика!

      • Homo faber says:

        Ми, като мислиш, занапред ще пращаш “изтребители” на два крака да ме охраняват… 🙂 И за да не се излагаме, да не ги обличаш с протритите тужурки от Феликс Едмундовичовото време, а от Парижа града голема – убави костюми и с модни чепици, да ги облечеш и обуеш. Нали и там сте разпрострели, вие людете по такованка…

        • Hombre says:

          Мисля да не ти пращам никакви бодигардове за охрана…. То Господ и без това лудите ги пази… 🙂 😛 😀
          И понеже непрекъснато нарушаваш конспирацията, ще те пращам в Пазарджишкото милюционерско училище да се доизучиш. Още ти е рано да запишеш задодчно обучение в Симеоновската школа “Г.Димитрв”. 🙂

  6. Йосарян says:

    – Алоoo, Митьо, да ти е.. макята, коги ше ми врънеш парите, бе?
    – Макя му е на телефона – пари нема, ама тизе мини, мини…
    ###
    В един хубав ден една тъща решила да отиде на гости на зет си – генерал.
    Но не стигнала – още по пътя я взели запас…
    ☺􀀮☺

  7. Homo faber says:

    Може, нема лошо, да погледна какви сегинка ги дробят в Пазарджишкото милюционерско училище…! 😀 Щото и ташки да си правиш сега, пък и едно време за Пазарджишкото милюционерско училище, май си било стабилно училище, а сега дето всеки се праи на капацитет/и, сека година с програмки нови и него са унищожили… :Р
    А за школи и висши училища не се безпокой, достатъчно съм ги изучил, за да мога като разтворена книга да чета, едно-друго за теб… :p

    • Hombre says:

      Фабер, всичко ми е ясно… само едно не мога да разбера – защо след всяка моя реплика влизаш в обяснителен режим? Прави като мене, вече и слепите разбраха, че съм сътрудник на руското, американското и израелското разузнавания. Признай си и ще ти олекне! 🙂

  8. Тракиец says:

    • Hombre says:

      Тракиец, не е лошо и малко бренеке да сложиш в пушката. Ще има да викат “Аллах акбар!” 🙂

  9. rusalka2013 says:

    Мъжки виц :-):

    – Как се нарича жена с пистолет?
    – Гърмяща змия 🙂

  10. Homo faber says:

    Омбре, разбрал си, а и последните редове ти казват… 🙂 Значи, ако не си разбрал, признавам си, другарю Генерал-майор… 🙂
    А за обясненията, дето си мислиш за написаното от мен, значи кво… само началника има думата… 😉 Или кво излиза, правиш се тук за демократ, а то облечен в тужурка от вълча кожа… 😀

    • Hombre says:

      Информацията ти е остаряла, Фабер! Вече ме повишиха в звание генерал-лейтенант.
      П.П. Не си ли спомняш, че ти ми даде тужурката от складовете на КГБ? И да знаиш – не съм ти запушвал устата – говори колкото щеш, само не върти тази вече твърде остаряла плоча… 🙂

  11. Тракиец says:
  12. aman11be says:

    Разхождат се дядо и внук в мола и внучето пита:
    – Дядо, ти правил ли си „селфи“?
    – С елфи не съм, синко, само с едно джудже и с оня вампир баба ти.

    Разговор между каубои:
    – Аз имам най-бързата ръка в целия див Запад!
    Другия казва:
    – Аз пък предпочитам жени.

    – И запомни, момчето ми: парите не са най-важното!
    – Знам, тате, но довечера ще излизам с най-важното, а то… иска пари!

  13. Homo faber says:

    Знаеш, че нема нищо старо, Омбре… Ето – четох, че се връща модата на грамофона и плочите, даже сбирки си правят хората в безистена на Търговския дом… То и в дома ти се пуска музика, ама ти, както казваш, не слушаш и не обичаш музиката им, каквато и да ти пускат, да ти гале ушенцето, още от лето Господне 1967-мо, май … 😉

    • Hombre says:

      С всичко съм съгласен, Фабер! Само вземи смени игличката на грамофоня, че много стърже вече…
      Кво се е случило през лето Господне 1967?

  14. aman11be says:

    – Миме, хайде сега да пробваме задна!
    – Още не. Страхувам се!
    – Добре де, за всяко нещо си има първи път! Хайде!
    – Добре, нави ме!
    – Хубаво, сега ще изляза и ще те упътвам, а ти паркирай!

    Говорят си две блондинки:
    – Ти с вибратор пробвала ли си?
    – Не.
    – Не ти и трябва, аз щях да си избия зъбите.

  15. Тракиец says:
    • Hombre says:

      Приятелю, катюшите вече са демоде. Има по-ефикасни оръжия от тях… 🙂 Ако не ти е ясно, питай фесовете. 🙂

  16. Кисса says:

    Привет, дружина, от мен малко черен хумор и черничка песен 🙂

    Гробар се връща от работа уморен, направо труп. Тръшка се на фотьойла и жена му го пита:
    – Много погребения ли имахте днес?
    – Не, само едно.
    – Е тогава защо си толкова уморен?.
    – Беше погребението на директора на НАП … като го погребахме започнаха бесни аплодисменти и крясъци БИС, че трябваше да повторим целия ритуал седем пъти.

    • Hombre says:

      Привет и на теб, Кисса!
      Според мен, ръководството на НАП и всички данъчни служители не трябва да се погребават, а да се кремират. Иначе се размножават като хлебарките…
      П.П. Я кажи колко е цената средно на километър магистрална такса в Италия. Да речем от Наполи до Милано… Съпоставима ли е с цената на нашата винетка 97 кинта?

  17. Кисса says:

    Autostrade per l’Italia

    Само в едната посока 55,50 еври. Пресен пример Католика-Болоня еърпорт, 120 км в едната посока, цена 9,50 еври, т.е. 19 еври в двете… колкото билетчето София Варна с ЕТАП.
    Но не е само това, освен задължителната кожодерска застраховка гражданска отговорност (аз съм с 0 произшествия, най-ниска степен и плащам 400 евро годишно), има и т.нар. БОЛЛО ауто, демек пътен данък, който се плаща ежегодно и се определя от мощността на колата, моята е 50kW и плащам 135 еври ежегодно. Така, че си свиркай за винетката, нищо не е.

    • Hombre says:

      Много, беее… С тази незначителна разлика, че заплатите в Италия не са като в България.
      Що се касае до ГО, в Гърция също е много висока, а предполагам и в другите страни от ЕС.

  18. Кисса says:

    Така е, но ако си с постоянна регистрация тук, не може да караш своя кола с БГ номер. Разбира се и на това му се намира лесното, син ми си писа Мазда-та на името на бащата на годеницата си и е с Тетевенска регистрация, но и това си има неудобствата – трябва всяка година да я кара до България на преглед.

    • Hombre says:

      Колко му е да я кара всяка година до България? Хем ще си види родата… 🙂
      Що да пълни на италианците джобовете?

    • Hombre says:

      Господ да ни е на помощ, щом ще се пазим от враговете наши с дюнер кебап и с бира! Или с ремонтираните в Полша руски Миг-ове…

  19. Pasi says:

    Ердоган:Ще затворя Босфора за руснаците…
    Путин: Българи, искате ли си Цариград?

    • Hombre says:

      Не щем чуждото, но да ни върнат нашето, отнето ни от Ньойския мирен договор.
      А, Константинопол да го дадат на византийците.

  20. Pasi says:

    Две каки обсъждат любовниците си и едната се оплаква: Цял ден звъня на моя, а той се прави на Путин…Не вдига.

  21. Pasi says:

    Китай

    Буда шета из Китай.
    От Пекин,та до Шанхай.
    Возят го на електричка,
    а край Буда пърхат птички.

    Терминали и тунели,
    Олио,фураж-къдели…
    Чайче, билки и бисквити,
    Черпят здраво наш’те тикви.

    Гюл, йогурт за цял Китай!-
    Буда плещи из Шанхай…
    А пък нашата страна,
    за китайците – врата.

  22. Pasi says:

    Обама звонит Путину.
    Обама: Hallo!
    Путин: Hallo!
    Обама: What will you have on Christmas dinner?
    Путин: Turkey!

    • Hombre says:

      Пуйка с кестени. 🙂
      А на Ердоган ще му прати печено прасенце по стара мюсюлманска рецепта.

Leave a comment